Lugn söndag

Nu är det redan söndag, dagarna har gått så fort nu helt plötsligt.
I fredags hade jag gjort en vecka på jobbet, jag har suttit hela vecka i Malmö på kontoret där. För att lära känna folket. Mina arbetskamrater på Helsingborgskontoret har semester till nästa vecka så att jag slapp sitta själv på kontoret.
Det jag har gjort på jobbet är att jag har läst in mig på hur det funkar att sätta igång projekt och vilka program man änvänder till vad och var man hittar olika typritningar och så.
Jag har även börjat rita på ett projket som jag ska vara med på. Jag har även fått mobiltelefon, dator och tillbehör.

Barnen var hel dag på dagis i fredags och det hade gått jättebra, de hade lekt bra och ätit bra. Det känns bra att det funkar. Älsklingen triva bra på jobb också, även han fick sin nya jobb mobil nu i fredags.

Igår var vi i Grytåsa och tittade på kusinen som har varit på ridläger, hon hade uppvisning igår med sin lägerhäst.
När jag gick där i stallet så såg jag en häst som jag tyckte jag kände igen, jag frågade vad han heter och var kommer han ifrån. Då fick jag veta att det var den häst som jag red för typ 15 år sen. Key Boy heter han och är en gamla galoppör.
Kul var det att se honom igen. SÅ söt...



Han stod och luktade på Aqua, där han stog förr fanns det massor med greyhounds så han kände nog igen den typen av hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0