Gräs sådd

Lördagen idag har fluttit på lugnt.
Barnen har lekt ute och jag har städat och älsklingen har iordningsställt gräsplätten på framsidan.
Vi hann med en liten tur till CenterSyd i Löddeköpinge också där jag fick köpt ett par löparskor och en blus för mina presentkort jag fick på födelsedagen.
Gräsfrö köpte vi också för 1000 kr. Vi har sagt det att hellre lägga 1000 kr på gräsfrö än 15 000 kr på rullgräsmatta.

Nu när barnen har somnat så sitter jag och kollar trädgårds och hem tidningar, mycket ideer får man. Men jag bara tänker NÄR ska jag hinna göra detta jag vill göra?? Har inte ens sytt gardinerna till barnens rum... Men det kommer väl den tiden.



Älsklingen är ute och sår gräs.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja o Virre vill gärna komma o partaja på er nysådda gräsmatta!! =D pöss

2008-08-10 @ 01:13:30
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0