dagis och jobb

Nu är det redan tisdag. barnen har varit hel dagar på dagis nu det har gått så bra.
Men Cornelia börjar bli snorrig och hostade lite igår natt. Men har inte hostat något i dag.  Men det är väl klart att hon ska bli sjuk nu när hon börjat nytt dagis det brukar ju alltid bli så.
Jag ska sitta i Helsingborg nu resten av veckan. det ska bli kul att lära känna sitt kontor.
Jag skulle ta och träna idag efter jobbet tänkte jag, men när jag kom till gymmet  så var det så mycket folk att jag bara kände "NEJ! inte idag" Jag får ta och träna i morgon istället i Helsingborg. lite längre till gymmet men OK.
Nu är älsklingen ute och springer han sa att han har sån träningsvärk men han ville springa iaf.
Jag tog på mig stegräknaren idag innan jag gick till jobbet, tänkte att jag måste kolla hur mycket jag går nu när jag åker tåg. Om man säger så här, en vanlig dag på gamla jobbet gick jag ca 1300 steg. när jag kom hem så hade jag kommit upp till 9000 steg. lite skillnad. nu är jag uppe i 13000 steg. och nu ska det inte bli mycket mer steg för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0